Vil du leje kontor? Lær om de samlede omkostninger for et lejemål og se priser for leje i København, Århus og Trekantsområdet

Disse omkostninger er forbundet med services der supportere lejers forretning i dagligdagen:

En af de største omkostninger i denne kategori er lønomkostningerne til reception og assistenter tilknyttet konferencerum og mødelokaler mv. Det er normalt kun større virksomheder der har råd til og kan udnytte sådanne services (som mødelokale og konferencerum) mens det for mindre virksomheder i stedet betyder at andre medarbejdere i virksomheden skal varetage disse opgaver. Omkostningerne hertil løber ofte op til 3 % af de samlede udgifter til hold af kontor.

De totale omkostninger forbundet med kopiering og print inkluderer den tilknyttede assistent og udstyr hvad end kopimaskinen er leaset eller afbetalt. Disse omkostninger repræsenterer mere end 1 % af de samlede omkostninger til kontorhold.

Telekommunikations og IT faciliteter og services tilhører også denne kategori. Dette inkluderer blandt andet telefonsystemer, selve telefonerne, filservere, internetforbindelse og voicemail system. Alle disse elementer udgør typisk omkring 1 - 2 % af de samlede omkostninger til kontorhold.

Denne kategori indeholder også catering servicer eller anden frokostordning på lejemålet. Dette inkluderer omkostningerne for maden, men inkluderer ikke køkken eller kantineområde.

Samlet set er det dog nok omkostningerne til mødelokaler og konferencerum der er størst i denne kategori.

15-100m2 serviceret kontor

I forhold til traditionelle kontorlokaler er der store fordele ved et kontorhotel:

  • Møblerede kontorer fra 15 m2
  • Lejeperiode fra 3 mdr.
  • Adgang til mødelokaler

Kontor til leje, udlejning af kontorlokaler, erhvervslejemål. Bliv klædt på som lejer eller udlejer af kontor.